Kategorie
Provoníme pohodou...

Essens parfémy

 Pohodou vše provoníme,

vúní Essens pohladíme

MgA. Šárka Ksandrová

Nezávislý distributor firmy Essens

č.: 10001234

I love Essens

Aloe Vera

Essens ID: 10001234

Essens-10001234

TOP10 produktů ESSENS

 Essens ID: 10001234

Přidejte se k nám...

button(4)

Newsletter

Získávejte nejnovější informace a akční nabídky z našeho eshopu. Odesláním stvrzujete souhlas se zpracováním osobních údajů.

 

Náhodné Essens produkty

Sprchový gel 200ml ESSENS w103

Sprchový gel 200ml ESSENS w103

Naše cena: 190.00 Kč

Pánský parfém 50ml ESSENS m012

Pánský parfém 50ml ESSENS m012

Naše cena: 565.00 Kč

Anketa

Líbí se Vám tento e-shop systém?

Celkem hlasů: 13265
Hodnota stránek Essens Club

 


Follow Me on Pinterest

SocialTwist Tell-a-Friend

Seo servis

MAXportal.cz

 

Website Analysis

Najdete nás na MapaObchodů.cz.

SEO katalog

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

  • Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
  • Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště. Povinnost překontrolování zboží
  • Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
  • Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
  • Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

Uplatnění reklamace

  • K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese: Šárka Ksandrová, Studentská 1773, 70800 Ostrava Poruba. E-mai: saksa@centrum.cz, mobil: +420 725 613 496

Zboží lze reklamovat, jestliže:

  • bylo dodáno zboží s vadou (zejména: nefunkční rozprašovač, netěsnící uzávěry, chyby ve švech...), bylo dodáno jiné než objednané zboží.

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

  • použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen,
  • nesprávným skladováním výrobku,
  • běžným používáním výrobku (skryté vady),
  • živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.,
  • doručovatelem. Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.

Postup reklamace

  • Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
  • Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
  • Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
  • Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
  • V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
  • Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
  • Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.

Garance vrácení peněz při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů

  • Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující den po převzetí zboží. Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední její den je brán nejbližší následující pracovní den. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí obchodníkovi doputovat nejpozději v poslední den lhůty. Nestačí jej v tento den odeslat. Zboží může být po dohodě vráceno i později. Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz vyjma audio a video nosičů.

Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:

  • Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.

  • Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.

  • Částka za výrobky bude prioritně vrácena do třiceti dnů od data doručení obchodníkovi bezhotovostním platbním převodem na bankovní účet sdělený zákazníkem včetně nákladů spojených s dopravou.

Ochrana osobních údajů:

S Vašimi údaji je nakládáno dle platného znění zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., který zahrnuje mezinárodní principy ochrany osobních údajů a k naplnění práva každého na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromí upravuje práva a povinnosti při zpracování osobních údajů.

Firma Šárka Ksandrová podala oznámení k registraci Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Odsouhlašením objednávky stvrzujete souhlas se zasíláním informací-podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti

Viz Souhlas se zpracováním osobních údajů -PROHLÁŠENÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ.

Vzhledem k tomu, že naše produkty jsou převážně potravinové doplňky, podala firma Šárka Ksandrová oznámení smyslu § 3 zákona č. 110/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů Státní zemědělské a potravinářské inspekci na Iinspektorát v Olomouci.

Šárka Ksandrová