Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka. Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním
- Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním stvrzuje zákazník odesláním objednávky, provedením platby na účet nebo převzetím zboží od přepravce a stvrzení tohoto svým podpisem.
- Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště. Povinnost překontrolování zboží
- Každá zásilka je pojištěná, proto je zákazník povinen zkontrolovat dodávku, není-li viditelně poškozena nebo poničena.
- Pokud je zásilka poničena, zákazník nepřijme zásilku a neprodleně kontaktuje obchodníka.
- Pokud zákazník zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat obchodníka, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
Uplatnění reklamace
- K reklamačnímu řízení budou přijaty pouze kompletní výrobky s přiloženým dokladem o koupi, fakturou či jiným dokladem stvrzujícím nákup u obchodníka. Reklamaci je možné uplatnit elektronicky nebo písemně, a to na adrese: Šárka Ksandrová, Studentská 1773, 70800 Ostrava Poruba. E-mai: saksa@centrum.cz, mobil: +420 725 613 496
Zboží lze reklamovat, jestliže:
- bylo dodáno zboží s vadou (zejména: nefunkční rozprašovač, netěsnící uzávěry, chyby ve švech...), bylo dodáno jiné než objednané zboží.
Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:
- použitím výrobku pro jiné účely než ke kterým je určen,
- nesprávným skladováním výrobku,
- běžným používáním výrobku (skryté vady),
- živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a pod.,
- doručovatelem. Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz.
Postup reklamace
- Zákazník neprodleně informuje obchodníka o zjištění vadného stavu výrobku.
- Zákazník zašle vadné zboží, doručený doklad a popis vady na adresu obchodníka.
- Náklady spojené s doručením vadného zboží hradí zákazník.
- Obchodník je povinen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od doručení vadného zboží zákazníkem zpět.
- V případě potřeby je možná požádat zákazníka o souhlas s prodloužením 30denní lhůty o dalších 30 dnů.
- Zákazník bude o vyřízení reklamace informován telefonicky, emailem nebo písemně ve stanovené lhůtě.
- Obchodník si vyhrazuje právo nepřijmout zásilky s dobírkou či doručované jiným způsobem než je stanovený v těchto obchodních podmínkách.
Garance vrácení peněz při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů
- Zákazník má možnost v souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 vrátit zboží do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
- Lhůta 14 dnů začíná běžet následující den po převzetí zboží. Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední její den je brán nejbližší následující pracovní den. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí obchodníkovi doputovat nejpozději v poslední den lhůty. Nestačí jej v tento den odeslat. Zboží může být po dohodě vráceno i později. Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a vrácení peněz vyjma audio a video nosičů.
Aby bylo možno tomuto vyhovět, je nutné:
Zboží, které budete odesílat v rámci této záruky zpět na adresu obchodníka, musí být v původním obalu, nesmí být použité, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s originálním dokladem o koupi. Zboží zaslané na dobírku nebude přijato.
Doporučujeme zboží pojistit. Odpovědnost za vady vzniklé přepravou tak ponese přepravce.
Částka za výrobky bude prioritně vrácena do třiceti dnů od data doručení obchodníkovi bezhotovostním platbním převodem na bankovní účet sdělený zákazníkem včetně nákladů spojených s dopravou.
Ochrana osobních údajů:
S Vašimi údaji je nakládáno dle platného znění zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., který zahrnuje mezinárodní principy ochrany osobních údajů a k naplnění práva každého na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromí upravuje práva a povinnosti při zpracování osobních údajů.
Firma Šárka Ksandrová podala oznámení k registraci Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Odsouhlašením objednávky stvrzujete souhlas se zasíláním informací-podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti
Viz Souhlas se zpracováním osobních údajů -PROHLÁŠENÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ.
Vzhledem k tomu, že naše produkty jsou převážně potravinové doplňky, podala firma Šárka Ksandrová oznámení smyslu § 3 zákona č. 110/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů Státní zemědělské a potravinářské inspekci na Iinspektorát v Olomouci.